Menü HABER HAKİMİYET / GLOBAL HABER ORTAĞINIZ!
Tarih: 22.06.2026 11:07
DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam

DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam

Facebook Twitter Linked-in

DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.

Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.

Nalbantoğlu'nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —