GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriDSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam
DSP Keşan'da Hasan Nalbantoğlu ile devam
DSP Keşan Olağan Kongresi'nde, tek liste ile seçime giren Hasan Nalbantoğlu yeniden ilçe başkanı seçilerek güven tazeledi. Kongrede yeni yönetim kurulu üyeleri de belirlendi.
Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) - DSP'nin Keşan'daki olağan genel kurulunda mevcut İlçe Başkanı Hasan Nalbantoğlu yönetimindeki tek liste ile seçim gerçekleştirildi.
Nalbantoğlu’nun bir kez daha başkan seçilmesinin ardından Yönetim Kurulu; Erol Çayır, Hasan Kaykı, Turhan Sarıgül, İdriz Ayaz, Hayrettin Çetin ve Mahir Kaplan'dan oluştu.
-
Bursa Osmangazi'de yeşil alanlara bakım -
Kocaeli Gebze’de DUT-CitySync çalıştayı -
Tuba Ergin’den Büyükada’da 'karbonsuz' defile! -
Bursa Yıldırım’da kentsel dönüşüm ve ulaşımda konfor artıyor -
Antalya'da STK’lara sürdürülebilirlik eğitimi -
İstanbul Maltepe’de yoga için buluştular -
Mersin’de Babalar Günü renkli etkinliklerle kutlandı -
Kalp krizlerinin yüzde 20’si 40 yaş altında!

