EĞİTİM
EĞİTİM HaberleriZonguldak'ta Başkan Erdem öğrencilerle buluştu
Zonguldak'ta Başkan Erdem öğrencilerle buluştu
Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, 4/A sınıfı öğrencileriyle bir araya gelerek eğitimin ve çocukların geleceğinin önemine vurgu yaptı.
ZONGULDAK (İGFA) - Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem, Dumlupınar İlkokulu 4/A sınıfı öğrencilerinin konuğu oldu. Gerçekleştirilen ziyarette öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Erdem, onların merak ettikleri soruları yanıtladı ve sınıf ortamında samimi, keyifli anlar paylaştı.
Ziyaret sırasında öğrencilerin ilgisi ve sevgisi dikkat çekerken, zaman zaman yüzleri gülümseten diyaloglar yaşandı. Başkan Erdem, çocukların düşüncelerini dinleyerek onlarla sohbet etti.
Geleceğin teminatı olan çocuklarla bir araya gelmekten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Tahsin Erdem, öğrencilerin eğitim hayatlarında başarılı olmaları temennisinde bulundu. Başkan Erdem, “Çocuklarımızın enerjisi, merakı ve hayalleri bizlere umut veriyor. Onların daha güzel bir geleceğe ulaşması için üzerimize düşen sorumlulukları yerine getirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
-
İnegöl'ün üstyapısı yenileniyor -
Cedit’te müjde, sevinç ve mutluluk -
Akondroplazi bireyler Bursa'yı gezdi -
Şanlıurfa’da tarihi geçmiş ürünlere geçit yok -
Bizim Çocuk Yaşam Merkezi 29 Haziran’da hizmete açılıyor -
Tek Market ağı büyüyor, 7'nci şube Saray'da açıldı -
Gölcük Şevketiye çeşmesi yeniden hayat buldu -
İtfaiyeciler arama kurtarma kampında

