GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriYoğun bakımda doluluk 3'te 1'e indi
Yoğun bakımda doluluk 3'te 1'e indi
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İstanbul'da yoğun bakım ve servis doluluk oranlarının Omicron öncesi döneme göre üçte bire indiğini duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İstanbul'da yoğun bakım ve servis doluluk oranlarının Omicron öncesi döneme göre üçte bire indiğini duyurdu.
Bakan Koca, paylaşımında, "Bugün gerçekleştirdiğimiz ve kamu hastaneleri başhekimlerinin katıldığı toplantıda görülen tablodan çok mutluyuz" dedi.
-
Dev karate organizasyonu Kocaeli'de başladı -
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi -
Antalya'da geleceğe yönelik yol haritası değerlendirildi -
Balıkesir’de saha denetimleri sürüyor -
İzmit Kapanca’da Türk Dünyası ezgileri yankılandı -
Kocaeli'de 'Herkes İçin Spor' başlıyor -
Malatya Şehir Kütüphanesi'nde öğrencilere yemek ikramı -
Denizli Büyükşehir’den toplumsal eşitlik reformu

