EĞİTİM
EĞİTİM HaberleriYEDAM ve Milli Eğitim’den bağımlılıkla mücadelede güç birliği
YEDAM ve Milli Eğitim’den bağımlılıkla mücadelede güç birliği
Edirne'de Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, gençlerimizi zararlı alışkanlıklardan korumak ve sağlıklı bir gelecek inşa etmek adına kurumlar arası iş birliği çalışmalarına bir yenisini daha ekledi.
Mehmet AYTAÇ / EDİRNE (İGFA) - Keşan Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) yetkilileri, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik’i makamında ziyaret ederek okullarda yürütülecek farkındalık projelerini masaya yatırdı.
Görüşmede, öğrencilerin yanı sıra velilere yönelik önleyici eğitimlerin de kapsamının genişletilmesi kararlaştırıldı.
Çocukların ve gençlerin her türlü bağımlılıktan uzak, sağlıklı bireyler olarak yetişmesini hedefleyen Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, bu süreçte YEDAM ile olan stratejik ortaklığını güçlendiriyor.
Gerçekleştirilen ziyarette, özellikle okullarda uygulanacak eğitim faaliyetlerinin yol haritası belirlendi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, nazik ziyaretlerinden dolayı YEDAM yetkililerine teşekkür ederek; "Gençlerimizin sağlıklı bir geleceğe adım atabilmesi için önleyici çalışmalar en büyük önceliğimizdir.
Eğitim camiası olarak YEDAM ile omuz omuza çalışmaya devam edeceğiz" mesajını verdi.
-
Manyas ve Susurluk yolunda asfalt mesaisi -
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı

