SPOR
SPOR HaberleriYasemin Adar olimpiyatlara gidiyor
Yasemin Adar olimpiyatlara gidiyor
Kadın güreşinde tarih yazmaya devam eden Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Güreşçisi Yasemin Adar Yiğit, Azerbaycan’da düzenlenen Avrupa Kalifikasyon Müsabakaları’nda rakiplerini yenerek, 2024 Paris Olimpiyat Oyunları’na katılma hakkı kazandı.
BALIKESİR (İGFA) - Azerbaycan’ın başkenti Bakü’nün ev sahipliği yaptığı Avrupa Kalifikasyon Müsabakaları Kadınlar 76 kilogram eleme turunda Estonyalı rakibi Epp Mae’i 12-1 mağlup eden Balıkesir Büyükşehir Belediyespor güreşçisi Yasemin Adar Yiğit, çeyrek finalde karşılaştığı bağımsız sporcu Rita Talismanovaaa’yı 11-0 yenerek, yarı finale yükseldi.
Yarı finalde Avusturyalı güreşçi Martina Kuenz ile karşılaşan Balıkesirli güreşçi, rakibin 6-2 mağlup ederek, 2024 Paris Olimpiyat Oyunları vizesini aldı.
Daha önce 2 kez Dünya, 7 kez de Avrupa şampiyonu olan Yasemin Adar Yiğit, bronz madalya elde ederek, kadınlarda Türkiye’ye güreşte ilk madalya kazandıran güreşçi olarak tarihe geçtiği 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları’nın ardından 2024 Paris Olimpiyat Oyunları’nda da madalya mücadelesi verecek.
-
Maltepe’deki hayvan sulukları temizleniyor -
Bursa Nilüfer'de kaçaklara af yok! -
Tarım ve Orman sahada denetim ve eğitim mesaisinde -
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu

