SPOR
SPOR HaberleriWushu müsabakasında iki madalya Bursa Yıldırım'ın oldu
Wushu müsabakasında iki madalya Bursa Yıldırım'ın oldu
Bursa Yıldırım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi spordaki başarılarına bir yenisini daha ekleyerek Wushu’dan 2 madalya birden kazandı.
BURSA (İGFA) - Yıldırım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi spordaki başarılarına bir yenisini daha ekledi.
Futbol, voleybol, güreş, taekwondo gibi branşlarda elde ettiği başarılarıyla adından sıkça söz ettiren okul, Wushu müsabakasından 2 madalya ile döndü.
5 – 16 Şubat tarihlerinde Antalya'da düzenlenen Türkiye Wushu Kung Fu Minikler- Yıldızlar-Gençler-Büyükler şampiyonasında Gençler 60 kg kategorisinde başarılı geçen maçın ardından Hamza Yiğit rakibini yenerek Türkiye 2.'si olurken, Gençler 90 kilogram kategorisinde Hüseyin Hasan Türkiye 3.'sü oldu.
Şampiyonada gösterdiği başarıdan ötürü Okul Müdürü Ömer Yılmaz, Hamza Yiğit ve Hüseyin Hasan’ı tebrik ederek hediye takdim etti.
-
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi -
Dev karate organizasyonu Kocaeli'de başladı -
Sakarya'da "Mesleğim Geleceğim, Marifetli Gençlik Buluşması" Macera Park’ta gerçekleştirildi

