YAŞAM
YAŞAM HaberleriÜç kuvvet komutanı COVID-19'a yakalandı
Üç kuvvet komutanı COVID-19'a yakalandı
Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, 3 kuvvet komutanının COVID-19 testlerinin pozitif çıktığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, şehit aileleriyle bir araya geldiği Şehitleri Anma etkinliğinde Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Musa Avsever, Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Adnan Özbal ve Hava Kuvvetleri Komutanları Hava Orgeneral Hasan Küçükakyüz'ün değişik tarihlerde yaptırdıkları COVID-19 testlerinin pozitif çıktığını açıkladı.
Koronavirüse yakalanmalarından ötürü programa katılamadıklarını belirten Bakan Akar, "Komutanlarımız hastalığı hafif semptomlarla geçirmekte olup görevlerini uzaktan yerine getirmektedirler" dedi.
Anahtar Kelimeler:
üç
kuvvet
komutanı
covıd-19'a
yakalandı
-
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor

