GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriÜç gemide daha denetimler tamamlandı
Üç gemide daha denetimler tamamlandı
Milli Savunma Bakanlığı, tahıl sevkiyatı için İstanbul'daki Müşterek Koordinasyon Merkezi'ne gelen üç gemide denetimler tamamlandığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - Milli Savunma Bakanlığı, tahıl sevkiyatlarının takibinin sürdüğü Müşterek Koordinasyon Merkezi'nde Rojen, Polarnet ve Osprey S isimli 3 geminin daha denetimlerinin tamamlandığını açıkladı.
Bakanlıktan yapılan paylaşımda, "Müşterek Koordinasyon Merkezi, İngiltere'ye 13 bin ton mısır taşıyacak Rojen isimli gemide, 12 bin ton mısır getiren ve Derince/Kocaeli'ye gidecek Polarnet isimli gemide, Ukrayna'ya gidecek Osprey S isimli gemide denetimlerini tamamladı. Gemiler seyrine devam edecek" ifadelerine yer verildi.
Anahtar Kelimeler:
üç
gemide
daha
denetimler
tamamlandı
-
Denizli Büyükşehir’de turnuva heyecanı -
Kütahyalı öğrencilerden Sıfır Atık Market’e örnek katkı -
Manisa Büyükşehir’den ilaçlama seferberliği -
İzale-i şuyu davaları 10 yılda ikiye katlandı... Arabuluculukta anlaşma oranları geriledi -
Pacific Avenue Capital Partners, yatırım komitesi ataması, yapay zekâ girişimi ve ekip genişlemesini duyurdu -
TOFAŞ'tan Guard takviyesi... Zach Nutall Bursa'da -
LÖSEV Bursa’da yaz kampları başladı -
Golda Gıda’nın halka arzı onaylandı

