GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriTUS başvuruları başladı
TUS başvuruları başladı
ÖSYM, 2022 TUS ve STS Tıp Doktorluğu 1. dönem başvurularının alınmaya başlandığını duyurdu.
ANKARA (İGFA) - ÖSYM tarafından 6 Mart'ta gerçekleştirilecek 2022-Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı'na (2022-TUS 1. dönem) başvurular başladı.
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Kıymetli hekimlerimiz, 6 Mart 2022 tarihinde gerçekleştireceğimiz 2022-TUS ve STS Tıp Doktorluğu 1.Dönem başvurularını bugün başlatıyoruz. Başvurularınızı 14-24 Ocak 2022 tarihleri arasında http://ais.osym.gov.tr sayfamızdan ve ÖSYM AİS mobil uygulamamızdan yapabilirsiniz" ifadelerini kullandı.
Öte yandan hekimlerin sınavlara erişimini kolaylaştırmak için sınav merkezi sayısını arttırdıklarını belirten Aygün, "Bu yıla kadar 3 ilde 4 sınav merkezinde uyguladığımız TUS ve STS Tıp Doktorluğu Sınavını bu yıldan itibaren 14 ilde 15 sınav merkezinde gerçekleştireceğiz" dedi.
-
Kayseri kırsalına Büyükşehir dokunuşu -
Memduh Büyükkılıç'tan 19 Kayseri firmasına 'ilk 1000' tebriği -
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu

