DÜNYA
DÜNYA HaberleriTürkiye'den Endonezya'ya taziye
Türkiye'den Endonezya'ya taziye
Endonezya’da futbol müsabakasında yaşanan izdiham sonucu 100'ü aşkın kişinin ölümü dolayısıyla Dışişleri Bakanlığı taziye mesajı yayımladı.
ANKARA (İGFA) - Dışişleri Bakanlığı, Endonezya’nın Doğu Java bölgesindeki Malang şehrinde, futbol müsabakasında yaşanan izdihamda 100'ü aşkın kişinin hayatını kaybettiğinin ve çok sayıda kişinin yaralandığının büyük üzüntüyle öğrenildiği belirterek, ülkeye taziye mesajı gönderdi.
Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Hayatını kaybedenlerin yakınlarına ve kardeş Endonezya halkı ile hükümetine içten taziyelerimizi iletiyor, yaralananlara acil şifa diliyoruz" ifadeleri kullanıldı.

Anahtar Kelimeler:
türkiye'den
endonezya'ya
taziye
-
Balıkesir Büyükşehir'de saha denetimi sürüyor -
Gönen TECH10'da mezuniyet coşkusu -
Antalya Büyükşehir’den Gazipaşalı üreticilere naylon desteği -
Antalya Büyükşehir’in çevre vizyonu anlatıldı -
EKDAĞ’dan Boğaçayı Plajı’nda yerli üretimle konforlu hizmet -
ABB’den öğrencilere uygulamalı bisiklet eğitimi -
“Karagöz Konsere Gidiyor” sezon finali yaptı -
KOBİ’leri büyütme ekonomisine geçilmeli

