SPOR
SPOR HaberleriTalas altyapıda uluslararası maç
Talas altyapıda uluslararası maç
Erciyes Koleji Erasmus Plus Ka121 Okul Eğitimi Akreditasyon Projesi kapsamında Romanya’nın Moreni kentinden gelen öğrenciler, Talasgücü Belediyespor altyapı takımı ile dostluk maçı yaptı. Maçı izleyen Talas Belediye Başkanı ve Talasgücü Belediyespor Onursal Başkanı Mustafa Yalçın, gençleri tebrik etti.
Mehmet UZEL / KAYSERİ (İGFA) - Harman Mahallesindeki Talasgücü Belediyespor tesislerinde gerçekleşen müsabakayı Başkan Yalçın’ın yanı sıra, Erciyes Koleji ile yabancı gençlerin öğretmenleri birlikte izledi.
Kıyasıya mücadelenin yaşandığı maçta top bir kaleden diğerine geçti. Her iki takım oyuncularının mekik dokuduğu sahada karşılaşma 4-4 berabere tamamlandı.
“SPOR, DOSTLUK, BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR”
Maçın ardından iki takımın oyuncularını tebrik eden Talas Belediye Başkanı ve Talasgücü Belediyespor Onursal Başkanı Mustafa Yalçın, “Sporun dostluk, barış ve kardeşlik olduğunu ortaya koyan bütün gençleri kutluyor, gönüllerinden öpüyorum. Başarılar diliyorum.” diye konuştu.
Başkan Yalçın, daha sonra oyuncular, teknik heyet ve misafirler ile birlikte hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından program sona erdi.
-
ZEYDAM’da ilk uygulama dönemi başladı -
Bornova'da binlerce minik tatil öncesi şenlikte buluştu! -
Bursa'daki camiler Büyükşehir eliyle yenileniyor -
Vatan Bekçileri Derneği'nden MEB'e mezuniyet töreni çağrısı -
Seyit Ateş, Ağrılı taraftar Şevhat'ın Beşiktaş forması hayalini gerçekleştirdi -
Uzunköprülü judocular Türkiye Şampiyonası'na damga vurdu -
Son ders zili çaldı... Eğitim öğretimde yaz tatili başladı! -
Ordu’da camilerde temizlik mesaisi sürüyor

