GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriSütçü İmam’da ilaç skandalı iddiası
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi (KSÜ) Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'nde yatan hastalara son kullanım tarihileri geçen ve üzerlerine yeni tarihli etiketlerin yapıştırıldığı iğnelerin yapıldığı iddia edildi.
Konuya ilişkin açıklama yapan hastane, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'nun ilaçların kullanıma uygunluk verdiğini savundu. Açıklamada ayrıca, Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu'nun kullanımına onay verdiği ilaçları 9 ay sonra da toplatılmasına karar verdiği belirtildi.
Sütçü İmam Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde yatan hastalara yapılan iğnelerin son kullanım tarihlerinin geçtiği, bir hemşire tarafından fark edildi. Ampul üzerindeki etiketlerde son kullanım tarihleri 2020 yazarken, ampulün camına işlenmiş son kullanım tarihlerinin daha eski olduğunu fark eden hemşire, durumu ilgili kişilere bildirdi.
HASTANEDEN AÇIKLAMA
Hastanenin internet sitesinden konuya ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamada, söz konusu ilacın son kullanma tarihinin geçtiğinin ortaya çıkmasının ardından bilgilendirilen Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu’nun ilaçların kullanıma uygunluk verdiği belirtildi.
-
Mamak Metrosu'na yakın inceleme -
Kaymakam Eren Arslan’a duygu dolu veda -
Türk genci ABD'de kazada hayatını kaybetti -
ASKİ, Sarıçam Deresi’nde kapsamlı temizlik başlattı -
Adana Büyükşehir kavşak sayılarını artırıyor -
Adana-Samandağ arasında kurulan Kadın Dayanışma Köprüsü güçleniyor -
Samsun Kültür Yolu Festivali'nde opera rüzgarı -
Türkiye Bisiklet Federasyonu temmuz ayı takvimi

