GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriSon 6 ayda 22 bin hasta düzenlemeden yararlandı
Son 6 ayda 22 bin hasta düzenlemeden yararlandı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, 5 yeni immünoterapi ilacının Temmuz 2025’ten itibaren geri ödeme kapsamına alındığını açıkladı. Son 6 ayda 22 bin kanser hastası bu düzenlemeden faydalandı.
ANKARA (İGFA) - Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, Dünya Kanser Günü kapsamında yaptığı paylaşımda, Temmuz 2025 itibarıyla 25 farklı kanser türüne karşı kullanılan 5 immünoterapi ilacının geri ödeme kapsamına alındığını duyurdu.
Bakan Işıkhan, uygulamadan son 6 ayda 22 bin kanser hastasının faydalandığını belirtti.
31 Aralık 2025 itibarıyla geri ödeme listelerinde toplam 916 kanser ilacı bulunduğunu açıklayan Bakan Işıkhan, bunlardan 96’sı yurt dışından tedarik edilirken, 820’si Türkiye’de ruhsatlı ilaçlardan oluştuğunun altını çizdi. Bakan Işıkhan, söz konusu düzenlemenin kanser hastalarının tedaviye erişimini kolaylaştırmayı ve mali yüklerini azaltmayı hedeflediğini vurguladı.
-
Balıkesir Gönen’de 288 öğrenci TECH10 sertifikalarını aldı -
Bursa Nilüfer katı atık tesisine karşı tek ses oldu -
B-Reçete Sistemi 1 Temmuz’da Türkiye geneli başlıyor -
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda

