ASAYİŞ
ASAYİŞ HaberleriSoba İki Can Aldı
Adana'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca hayatını kaybetti.
Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesine bağlı Karayusuflu Mahallesi'nde meydana gelen olayda, akşam yatak odasındaki kömür sobasını yakıp yatan Muyesse Karslı (32) Mustafa Karslı (37) çifti sabah kalkmadı. Eve gelen komşuları tarafından yataklarında cansız halde bulunan çiftin hayatını kaybettiği belirlendi.
Çiftin diğer odada yatan 2 çocuğunun karbonmonoksit gazından etkilenmediği öğrenildi.
-
Araç muayenesinde kart komisyonu tarih oluyor! -
Değirmendere sahili yeni çehresine kavuşuyor -
İstanbul Beylikdüzü'nde ebeveynlere ekran bağımlılığı farkındalığı -
Cibutili itfaiyecileri Konya eğitti -
Çayırova Spor Lisesi’nde çalışmalar tam gaz -
İzmit Tenis Spor Merkezi’ne 4 kapalı tenis kortu -
İzmir'de Aliberti Köşkü kent parkına dönüşüyor -
Ankara Keçiören uluslararası karatecileri ağırladı

