ASAYİŞ
ASAYİŞ HaberleriSoba İki Can Aldı
Adana'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen karı koca hayatını kaybetti.
Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesine bağlı Karayusuflu Mahallesi'nde meydana gelen olayda, akşam yatak odasındaki kömür sobasını yakıp yatan Muyesse Karslı (32) Mustafa Karslı (37) çifti sabah kalkmadı. Eve gelen komşuları tarafından yataklarında cansız halde bulunan çiftin hayatını kaybettiği belirlendi.
Çiftin diğer odada yatan 2 çocuğunun karbonmonoksit gazından etkilenmediği öğrenildi.
-
Kayseri Melikgazi'den dijital adımlar -
Memduh Büyükşehir Kayseri'nin çehresini değiştirdi -
‘Daha Yeşil Bursa’ adına dünyadaki iyi uygulamalar yakın takipte -
Sigorta verileri anlık takip edilebilecek -
Gençler Kuzuyayla’da doğayı kitaplarla keşfetti -
Keşan’a şiirde Türkiye üçüncülüğü geldi -
Bornovalı minik eller toprakla buluştu -
Kayseri Talas'ta musikili Babalar Günü

