GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriSGM öğrencileri yeni yıl mesajlarını Başkan Yüce’ye gönderdi
SGM öğrencileri yeni yıl mesajlarını Başkan Yüce’ye gönderdi
Sakarya'nın Adapazarı Sosyal Gelişim Merkezi (SGM) öğrencileri, elleriyle hazırladığı yeni yıl kutlama mesajlarını Belediye Başkanı Ekrem Yüce’ye gönderdi.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Gelişim Merkezleri'nde (SGM) öğrencilere yönelik eğitimler devam ediyor. Hobilerini ve becerilerini SGM'lerde geliştiren öğrenciler, yeni yılda da farklı etkinliklere imza atmayı hedefliyor.
Yılın son gününde Adapazarı SGM’de Resim kursu gören öğrenciler yeni yıl için kutlama mesajları hazırladı. Birbirinden farklı düşüncelerin yer aldığı mesajlar, öğrencilerin ailelerine gönderildi. Resim kursu öğrencileri ayrıca hazırladıkları yeni yıl kutlama mesajlarını Büyükşehir Belediye Başkanımız Ekrem Yüce’ye gönderdi.
Anahtar Kelimeler:
sgm
öğrencileri
yeni
yıl
mesajlarını
başkan
yüce’ye
gönderdi
-
Adrenalin ve hız tutkunları Bursa’da buluştu -
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular

