GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriŞehit Polisler törenle anıldı
Şehit Polisler törenle anıldı
Emniyet Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Cebeci Polis Şehitliği'nde tören düzenlendi.
ANKARA (İGFA) - Ankara'da Cebeci Polis Şehitliği'ndeki törene, Emniyet Genel Müdürü Mehmet Aktaş, Polis Akademisi Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Çolak, emniyet genel müdür yardımcıları, daire başkanları, Ankara Emniyet Müdürü Servet Yılmaz ile şehit yakınları ve çok sayıda emniyet personeli katıldı.
Törende, Aktaş'ın şehitlik anıtına çelenk bırakmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.
Tören mangasının saygı atışı sonrası şehitlik anı defterini imzalayan Genel Müdür Mehmet Aktaş, şehitlerden aldıkları ilham ve cesaretle şanlı bayrağın gölgesi altında millete hizmet etmenin onur ve gurunu yaşadıklarını belirtti. Şehitlerin bıraktığı emanete kanlarının son damlasına kadar sahip çıkacaklarını, tarihin her döneminde küllerinden doğan Türk milletine ve şehitlere layık olmanın sorumluluğunu taşıdıklarını söyleyen Aktaş, "Bu yolda en büyük manevi gücümüz sizlersiniz. Ebediyete kadar yaşayacak kahramanlıklarınız Türkiye Cumhuriyeti Devleti'mizin temel dayanağı ve en güçlü teminatıdır" dedi.
Altındağ İlçe Müftüsü Kamil Haliloğlu ile müezzin Ali Şahin tarafından Kur'an-ı Kerim okundu, dua edildi.
Cebeci Şehitliği'ndeki tören, Aktaş ve beraberindekilerin şehit mezarlarına karanfil bırakmasıyla sona erdi.
Ayrıca Gölbaşı ve Karşıkaya mezarlıklarındaki şehitliklerde de anma programı düzenlendi.
-
Çayırova’da 80’ler 90’lar konserine büyük ilgi -
Kara Kuvvetleri’nin savunma kapasitesi yeni sistemlerle güçlendiriliyor -
Helal belgeli ithal ürünlerin denetiminde TAREKS dönemi... 'Helal' etiketine özel denetim -
Bursa “Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri” başlıyor -
MSB: Rahatsızlanan Piyade Astsubay Kıdemli Başçavuş şehit oldu -
Kocaeli'den 'ormanı koru, geleceği kurtar' farkındalığı -
MSB: Son bir haftada 7 PKK’lı terörist teslim oldu, hudutlarda 434 kişi yakalandı -
Sakarya'da 90’lar konseri nostalji rüzgârı estirdi

