GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriSason’da heyelandan kapanan grup yolu ulaşıma açıldı
Sason’da heyelandan kapanan grup yolu ulaşıma açıldı
Batman’ın Sason ilçesinde son günlerde meydana gelen yağışlar nedeniyle heyelandan kapanan Derince-Kaleyolu grup yolu ulaşıma açıldı.
YenibaharTV (BATMAN İGFA)
Son günlerdeki yoğun yağış nedeniyle özellikle Mereto dağı eteklerinde çeşitli heyelanlar meydana geldiğini belirten Batman Sason İlçe Özel İdare Müdürü Yakup Şimşek, Yaklaşık 30 köyün kullandığı grup yolunu 2 günlük bir çalışmayla tekrar ulaşıma açtıklarını, Özel İdare Ekipleri'nin bayramda da vatandaşların mağdur olmaması için çalışmaya devam ettiklerini söyledi.
-
Ordu’da camilerde temizlik mesaisi sürüyor -
İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor -
Kocaeli Büyükşehir’in genç kürekçileri başarıya koşuyor -
Açık havada tiyatro resitali sunup, sertifikalarını aldılar -
Zamanımızı nasıl kullanıyoruz? Günün en büyük bölümü uykuya ayrılıyor! -
Kocaeli sahillerinde dijital devrim -
İstanbul Maltepe’de lokmalar paylaşıldı -
DEÜ Rektörü Yılmaz, Üniversitelerarası Kurul Toplantısına katıldı

