GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriSason’da heyelandan kapanan grup yolu ulaşıma açıldı
Sason’da heyelandan kapanan grup yolu ulaşıma açıldı
Batman’ın Sason ilçesinde son günlerde meydana gelen yağışlar nedeniyle heyelandan kapanan Derince-Kaleyolu grup yolu ulaşıma açıldı.
YenibaharTV (BATMAN İGFA)
Son günlerdeki yoğun yağış nedeniyle özellikle Mereto dağı eteklerinde çeşitli heyelanlar meydana geldiğini belirten Batman Sason İlçe Özel İdare Müdürü Yakup Şimşek, Yaklaşık 30 köyün kullandığı grup yolunu 2 günlük bir çalışmayla tekrar ulaşıma açtıklarını, Özel İdare Ekipleri'nin bayramda da vatandaşların mağdur olmaması için çalışmaya devam ettiklerini söyledi.
-
Marmara ve Ege’ye rüzgar, 15 ile sağanak yağış uyarısı! -
Kayseri Büyükşehir'den kentsel dönüşüm mesaisi -
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı

