YAŞAM
YAŞAM HaberleriSason muhtarlarından Kaymakam Başar’a teşekkür ziyareti
Sason muhtarlarından Kaymakam Başar’a teşekkür ziyareti
Batman'da Sason ilçesinde görev yapan muhtarlar, ilçede yürütülen çalışmalardan dolayı Kaymakam Furkan Başar’ı ziyaret ederek teşekkürlerini sundu. Muhtarlar, köylerdeki faaliyetlerden memnuniyetlerini ifade ederken, Kaymakam Başar, tüm köy ve mahallelerin kendileri için değerli olduğunu vurguladı
BATMAN (İGFA) - Sason ilçesinin muhtarları, ilçede kurum ve kuruluşlarca gerçekleştirilen çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getirmek için Kaymakam Furkan Başar’ı makamında ziyaret etti.
Muhtarlar, köylerdeki hizmet ve projeler için Başar’a teşekkürlerini iletti.
Ziyaretten dolayı muhtarlara teşekkür eden Kaymakam Başar, “Sason’un tüm köy ve mahalleleri bizim için çok kıymetli. Sasonlu hemşehrilerimizi severek, onların memnuniyeti için çalışıyoruz. Bu süreçte emek veren tüm mesai arkadaşlarıma başarılar diliyorum” dedi. Ziyaret, ilçedeki iş birliği ve dayanışmanın güçlendirilmesi adına önemli bir adım olarak değerlendirildi.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

