YAŞAM
YAŞAM HaberleriSason Kaymakamı Başar’dan cami inşasında emeği geçenlere teşekkür
Sason Kaymakamı Başar’dan cami inşasında emeği geçenlere teşekkür
Sason Kaymakamı Furkan Başar, yapımı tamamlanan Yeni Merkez Camii'ne katkıda bulunanlara teşekkür belgesi verdi. Törende dernek üyeleri, mühendisler ve ustalar ödüllendirildi.
BATMAN (İGFA) - Sason Kaymakamı Furkan Başar, ilçe merkezinde yapımı tamamlanan ve açılışa hazırlanan Yeni Merkez Camii’nin inşasında emeği geçenlere teşekkür belgesi takdim etti.
Kaymakamlık makamında düzenlenen programda, Yeni Merkez Camii Yaptırma ve Yaşatma Derneği üyeleri ile projede görev alan mühendisler ve ustalar, caminin yapım sürecine sundukları katkılar nedeniyle teşekkür belgesi ile onurlandırıldı.
Kaymakam Furkan Başar, caminin ilçeye önemli bir değer kazandırdığını belirterek emeği geçen herkese teşekkür etti.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

