YAŞAM
YAŞAM HaberleriSarıgöl Günyaka Mahallesinde çalışmalar başladı
Sarıgöl Günyaka Mahallesinde çalışmalar başladı
MASKİ Genel Müdürlüğü, Sarıgöl ilçesine bağlı Günyaka Mahallesine daha verimli, sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırmak için sondaj çalışmalarına başladı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, iklim değişikliği ve buna bağlı olarak yaşanan kuraklık nedeniyle yeraltı su kaynaklarının hızla azalmasına rağmen il genelinde vatandaşlara daha sağlıklı ve kesintisiz içme suyu temini konusundaki çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda İçme Suyu Dairesi Başkanlığı, Sarıgöl ilçesine bağlı Günyaka Mahallesine yeni bir içme suyu kaynağı kazandırmak ve daha verimli su temin etmek için sondaj çalışmalarına başladı. Sondaj çalışmaları tamamlandığında ve yeterli suya ulaşıldığında alınan numune teste gönderilecek ve olumlu sonuçlanması durumunda hat bağlantıları yapılarak mahallenin kullanımına sunulacak.
-
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği -
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık -
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı -
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması -
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama -
Konya'da uyuşturucu operasyonu: 18 tutuklama -
AK Partili Çelik: Terörsüz Türkiye sürecinde yeni aşamaya geçildi -
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri

