YAŞAM
YAŞAM HaberleriSarıgöl Günyaka Mahallesinde çalışmalar başladı
Sarıgöl Günyaka Mahallesinde çalışmalar başladı
MASKİ Genel Müdürlüğü, Sarıgöl ilçesine bağlı Günyaka Mahallesine daha verimli, sağlıklı ve kesintisiz içme suyu ulaştırmak için sondaj çalışmalarına başladı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü, iklim değişikliği ve buna bağlı olarak yaşanan kuraklık nedeniyle yeraltı su kaynaklarının hızla azalmasına rağmen il genelinde vatandaşlara daha sağlıklı ve kesintisiz içme suyu temini konusundaki çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda İçme Suyu Dairesi Başkanlığı, Sarıgöl ilçesine bağlı Günyaka Mahallesine yeni bir içme suyu kaynağı kazandırmak ve daha verimli su temin etmek için sondaj çalışmalarına başladı. Sondaj çalışmaları tamamlandığında ve yeterli suya ulaşıldığında alınan numune teste gönderilecek ve olumlu sonuçlanması durumunda hat bağlantıları yapılarak mahallenin kullanımına sunulacak.
-
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması -
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik -
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi -
İzmit'in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yılı unutulmadı -
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi -
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor! -
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü -
1 haftada 29 ilde siber suça 409 gözaltı!

