GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriŞanlıurfa Valiliği: Saha taraması tamamlandı, olumsuzluk yok
Şanlıurfa Valiliği: Saha taraması tamamlandı, olumsuzluk yok
Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, merkez üssü Hatay olan depremlerle ilgili ekiplerin il genelindeki saha taramasında herhangi bir olumsuzluğa rastlanmadığını duyurdu.
ŞANLIURFA (İGFA)- Merkez üssü Hatay olan deprem ardından Şanlıurfa'daki ekiplerin il genelinde yaptığı saha taramasına ilişkin Şanlıurfa Valiliği'nden açıklama geldi.
Valilik, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "İlimizdeki binalarda herhangi bir olumsuzluk söz konusu değildir" denildi.
Şanlıurfa Valisi Salih Ayhan, vatandaşlardan ağır hasarlı binalardan uzak durmalarını isterken, "Tekrar geçmiş olsun…" ifadelerini kullandı.
Anahtar Kelimeler:
şanlıurfa
valiliği:
saha
taraması
tamamlandı
olumsuzluk
yok
-
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi -
Dev karate organizasyonu Kocaeli'de başladı

