SPOR
SPOR HaberleriŞampiyon güzel başkanın sevinç gözyaşları
Şampiyon güzel başkanın sevinç gözyaşları
Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi’ne yükselecek son takımın belirleneceği TFF Kadınlar 1. Ligi Play-Off Finali, Manisa 19 Mayıs Stadı’nda oynandı.
Dudullu’yu 2-0 yenen 1207 Antalya Kadın Futbol Kulübü Süper lige yükseldi.1207 Kadın Futbol Takımında oynayan aynı zamanda Çakallıklıspor'un başkanı olan oyuncu ve model Nevide Çiçek, şampiyonluk sevinciyle formasını çıkarıp tribüne attı.
Çiçek, gözyaşlarına hakim olamazken, şampiyonluk coşkusunu tribünlerle paylaştı.
Anahtar Kelimeler:
şampiyon
güzel
başkanın
sevinç
gözyaşları
-
Balıkesir Edremit’te Antandros 2. Antik Fest başladı -
Kayseri Talas Çocuk Görüşme Merkezi açıldı -
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi

