SPOR
SPOR HaberleriSakaryaspor'da hedef şampiyonluk
Sakaryaspor'da hedef şampiyonluk
Sakaryaspor’un Sivas Belediyespor’u 4-2 mağlup ettiği karşılaşmayı tribünden takip eden Başkan Ekrem Yüce, ligin ilk yarısını namağlup tamamladıklarını belirterek, "Hedefimiz bu yıl şampiyonluk" dedi.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Sakaryaspor’un Sivas Belediyespor’u 4-2’yle mağlup ettiği karşılaşmayı tribünde takip etti. Başkan Yüce, galibiyetin sevincini taraftarlarla birlikte yaşadı.
Ligin ilk yarısını namağlup bir şekilde tamamlayan Sakaryaspor, Sivas temsilcisi karşısında aldığı galibiyetle puanını 45’e yükselterek zirvedeki yerini korudu. Sporcuların başarılı performansıyla sahadan galibiyetle ayrıldığını ifade eden Başkan Yüce, "İnşallah bu yıl şampiyonluk Sakaryasporumuzun olacak” dedi.
Anahtar Kelimeler:
sakaryaspor'da
hedef
şampiyonluk
-
Bursa'da Başkan Vekili Biba’dan dağ yöresine entegre tesis sözü -
İzmir Foça’da makilik alandaki yangın kontrol altında -
İzmir Menemen'de yangına hızlı müdahale -
Düzce'de Samanlıkta yaşayan yaşlı devlet korumasında -
Bursa Büyükşehir aşure bereketini Yıldırımlılarla paylaştı -
Kocaeli'de geleceğin sanatçıları ayakta alkışlandı -
İpsala Kaymakamı Ömer Sevgili Batman’a uğurlandı -
Bursa'da 2. Aktif Yaşam Şenliği'ne yoğun ilgi

