SPOR
SPOR HaberleriSakaryaspor'da hedef şampiyonluk
Sakaryaspor'da hedef şampiyonluk
Sakaryaspor’un Sivas Belediyespor’u 4-2 mağlup ettiği karşılaşmayı tribünden takip eden Başkan Ekrem Yüce, ligin ilk yarısını namağlup tamamladıklarını belirterek, "Hedefimiz bu yıl şampiyonluk" dedi.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, Sakaryaspor’un Sivas Belediyespor’u 4-2’yle mağlup ettiği karşılaşmayı tribünde takip etti. Başkan Yüce, galibiyetin sevincini taraftarlarla birlikte yaşadı.
Ligin ilk yarısını namağlup bir şekilde tamamlayan Sakaryaspor, Sivas temsilcisi karşısında aldığı galibiyetle puanını 45’e yükselterek zirvedeki yerini korudu. Sporcuların başarılı performansıyla sahadan galibiyetle ayrıldığını ifade eden Başkan Yüce, "İnşallah bu yıl şampiyonluk Sakaryasporumuzun olacak” dedi.
Anahtar Kelimeler:
sakaryaspor'da
hedef
şampiyonluk
-
Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik -
Radar sistemleri özelleştirilecek mi? Açıklama İletişim Başkanlığı'ndan geldi... -
İstanbul'da 5 bini aşkın kişiyle "Horon Bizumdur" Guinness Dünya Rekoru denemesi -
Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yılı 4'üncü Komando Tugayı'nda kutlandı -
İzmit'te geleneksel Lavanta Şenliği 30 Haziran’da -
Bursa'da görev yeri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi -
21 yaşındaki girişimciden sağlık teknolojisinde yapay zeka hamlesi -
Sakarya Akyazı’da sosyal tesis için ihale 16 Temmuz’da

