SPOR
SPOR HaberleriSakaryaspor 11 yıl sonra 1. Lig'de
Sakaryaspor 11 yıl sonra 1. Lig'de
11 yıl aradan sonra Spor Toto 1.Lig’e yükselen Sakaryaspor, 30 bin taraftarın takip ettiği Kahramanmaraşspor maçı sonrası şampiyonluk kupasına kavuştu.
SAKARYA (İGFA) - 11 yıl aradan sonra Spor Toto 1.Lig’e yükselen Sakaryaspor’un Kahramanmaraşspor mücadelesini 30 bin taraftar takip etti.
Maçı takip edenler arasında Türkiye Futbol Federasyonu Başkan Vekili Ali Düşmez, Sakarya Valisi Çetin Oktay Kaldırım, Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce ile şehir protokolü yer aldı. Şenlik ve bayram havasında geçen karşılaşmayı 1-0 kazanan Sakaryaspor’da maç sonunda taraftarlar sahaya girerek yıllar sonra gelen şampiyonluğu doyasıya kutladı.
Maç sonunda TFF Başkanvekili Ali Düşmez’in elinden şampiyonluk kupasını kaldıran Sakaryaspor’lu futbolcular, sonrasın üstü açık otobüsle şehir merkezinde şampiyonluk turu attı. Demokrasi Meydan’ında biten şampiyonluk turu sonrası meydanda şampiyonluk kutlamaları yapıldı.
Sakaryaspor Kulüp Başkanı Cumhur Genç, “Maddi manevi takımla olan, gecesini gündüzüne katan bizimle beraber sevinen, dertlenen, hüzünlenen ve bu şampiyonluktaki en büyük aktörlerden biri olan Büyükşehir Belediye Başkanımıza teşekkür ederim. Şampiyonluk hem şehrimize hem de camiamıza hayırlı olsun” dedi.
"Bu başarının sahibi de sebebi de Sakaryalılardır" diyen Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem Yüce, "Tebrikler size Sakaryaspor’a gönül vermiş sevdalılar. Tebrikler size Tatangalar. Kulüp yönetimimizi ve Başkan Cumhur Genç’i, teknik heyetimizi ve hocamız Tuncay Şanlı’yı, döktükleri terle bu başarıyı bize armağan eden, hepimizin yüreklerinde vazgeçilmez yerleri olan sporcularımızın alınlarından öpüyorum. Güle güle 2. Lig, biz geliyoruz 1. Lig!” diye konuştu.
-
Sakarya Büyükşehir: Verimli bir kamp süreci geçirdik -
Radar sistemleri özelleştirilecek mi? Açıklama İletişim Başkanlığı'ndan geldi... -
İstanbul'da 5 bini aşkın kişiyle "Horon Bizumdur" Guinness Dünya Rekoru denemesi -
Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yılı 4'üncü Komando Tugayı'nda kutlandı -
İzmit'te geleneksel Lavanta Şenliği 30 Haziran’da -
Bursa'da görev yeri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi -
21 yaşındaki girişimciden sağlık teknolojisinde yapay zeka hamlesi -
Sakarya Akyazı’da sosyal tesis için ihale 16 Temmuz’da

