SPOR
SPOR HaberleriSakarya'nın devleri Uşak’ta Play-Off’un ilk maçını kazandı!
Sakarya'nın devleri Uşak’ta Play-Off’un ilk maçını kazandı!
Türkiye Erkekler Basketbol 2. Ligi Play-Off son 12 turu karşılaşmasında Ada Yem Uşak Basketbol’a konuk olan Sakarya Büyükşehir Basketbol, parkeden 57-59’luk skorla galip ayrılarak turda 1-0 öne geçti.
SAKARYA (İGFA) - Uşak Merkez Spor Salonu’nda oynanan mücadele Büyükşehir Basketbol, Serhad Çorumlular, Can Koç, Doğancan Tokmak, Emir Apak ve Çağatay Çevik ilk 5’i ile başladı. Kısır geçen ilk yarıyı Büyükşehir 27-28 önde bitirerek devre arasına önde gitti.
SON SANİYELER NEFES KESTİ
İkinci yarıda rakibi karşısında mücadeleyi elden bırakmayan Büyükşehir’in dev adamları, son saniyeleri heyecan dolu geçen karşılaşmayı 57-59’luk skorla kazanmasını bildi. Büyükşehir Basketbol adına Çağatay Çevik attığı 12 sayıyla en skorer isim olurken, Serhad Çorumlular ise kritik anlarda attığı sayılarla maçın kazanılmasında büyük pay sahibi oldu.
SERİNİN İKİNCİ MAÇI 21 MART’TA
Bu sonuçla seride 1-0 önce geçen Büyükşehir Basketbol, serinin ikinci karşılaşmasını 21 Mart Cuma günü Sakarya’da oynayacak. Büyükşehir seride ikinci galibiyeti alması durumunda ise Play-Off final etabına katılmaya hak kazanacak.
-
Kayseri Talas'ta kurumsal kültür ve aidiyet eğitimi -
Başkan Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı’na seçildi -
81 ilde organize suç örgütlerine büyük operasyon! Genelge sonrası ilk dalga: 841 gözaltı -
Ankara merkezli 8 ilde yasa dışı bahise 53 gözaltı! -
Sakarya Maarif Orkestrası ve Öğrenci Korosu Konseri büyük ilgi gördü -
Kayseri Melikgazi'den 4 mahalleye asfalt atağı -
Mersin Kent Konseyi’nde yeni dönem -
Bursa İnegöl’e yeni bir ilkokul daha kazandırılıyor

