SPOR
SPOR HaberleriSakaryalı taekwondocular Antalya’da doludizgin
Sakaryalı taekwondocular Antalya’da doludizgin
Sakarya Büyükşehir Belediyesi taekwondo sporcuları, Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda kazandıkları derecelerle memleketlerine büyük bir gurur yaşattı.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü taekwondo sporcuları, Antalya’da düzenlenen İşitme Engelliler Taekwondo Türkiye Şampiyonası’nda önemli dereceler elde etti.
23 Mart tarihinde düzenlenen şampiyonada, +87 kilogramda mücadele eden Mehmet Ali SağdıçTürkiye ikincisi olarak gümüş madalya kazandı.
Sporculardan 68 kilogramda yarışan Fatih Canbaz ve Mehtap Satır ise Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya elde etti.
Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nden yapılan açıklamada, önemli dereceye giren sporcular Mehmet Ali Sağdıç, Fatih Canbaz ve Mehtap Satır’ı sergiledikleri performanstan ötürü tebrik edildi.
-
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar -
Başkan Özarslan: Kararımın merkezinde Keçiören, Ankara ve aziz milletim var -
Ordu'da Millet Düzü’nde ilk asfalt serildi

