YAŞAM
YAŞAM HaberleriSakaryalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan dereceyle döndü
Sakaryalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan dereceyle döndü
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Atıcılık ve Okçuluk sporcuları, Bursa’da düzenlenen Büyükler Açık Hava Türkiye Şampiyonası’nda ikinci olarak gümüş madalya almaya hak kazandı.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcuları Mehmet Yıldırım, Tarık Demirgen ve Murat Ateş, Bursa’da düzenlenen Büyükler Açık Hava Türkiye Şampiyonası’nda boy gösterdi.
Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu tarafından düzenlenen şampiyonada, başarılı sporcular gösterdikleri performansla ikinci olarak gümüş madalya almaya hak kazandı.
Takım halinde de ikinci olmayı başaran sporcular, hep birlikte ikincilik kupasını kaldırdı.
-
Gaziantep Büyükşehir'den öğrencilere verimli yaz programı -
Çal Karası Sempozyumu, bağcılık mirasını bilim ve turizmle buluşturdu -
Bursa'da ormanlara giriş yasağı 15 Ekim'e kadar sürecek -
Emniyet, basın ve vergi düzenlemelerini içeren kanun teklifi yasalaştı -
Başkan Özarslan’dan Osmanlı Halk Pazarı esnafına ziyaret -
Kocaeli'de Mavi Bayraklı plajlar, denetimden başarıyla geçti -
BTÜ’lü öğrenciler dünya üçüncüsü oldu -
İzmir Karşıyaka'da Örnekköy’e modern cemevi geliyor

