YAŞAM
YAŞAM HaberleriSakaryalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan dereceyle döndü
Sakaryalı sporcular Türkiye Şampiyonası’ndan dereceyle döndü
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Atıcılık ve Okçuluk sporcuları, Bursa’da düzenlenen Büyükler Açık Hava Türkiye Şampiyonası’nda ikinci olarak gümüş madalya almaya hak kazandı.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi sporcuları Mehmet Yıldırım, Tarık Demirgen ve Murat Ateş, Bursa’da düzenlenen Büyükler Açık Hava Türkiye Şampiyonası’nda boy gösterdi.
Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu tarafından düzenlenen şampiyonada, başarılı sporcular gösterdikleri performansla ikinci olarak gümüş madalya almaya hak kazandı.
Takım halinde de ikinci olmayı başaran sporcular, hep birlikte ikincilik kupasını kaldırdı.
-
Kayseri Talas'tan tarihi kentsel dönüşüm atağı -
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret -
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi -
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda

