SPOR
SPOR HaberleriSakaryalı sporcu okçulukta Türkiye üçüncüsü oldu
Sakaryalı sporcu okçulukta Türkiye üçüncüsü oldu
Sivas'ta 9-11 Ağustos tarihlerinde düzenlenen 51 ilden 700 atıcının katılım sağladığı Büyükler Açık Hava Puta Türkiye Şampiyonasında, Büyükşehirli sporcu Mehmet Yıldırım bronz madalya kazanarak Türkiye üçüncüsü oldu.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporun her alanında adını duyurmaya devam ediyor.
Türkiye Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu tarafından 9-11 Ağustos tarihlerinde Sivas’ta düzenlenen ve 51 ilden 700 sporcunun katıldığı Büyükler Açık Hava Puta Türkiye Şampiyonasında Büyükşehirli sporcu Mehmet Yıldırım bronz madalyanın sahibi oldu.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, “9-11 Ağustos tarihlerinde Sivas’ta düzenlenenBüyükler Açık Hava Puta Türkiye Şampiyonasında bronz madalya kazanan sporcumuz Mehmet Yıldırım’ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz” denildi.
-
Darıca Dutluk Sokak’ta üstyapı son sürat ilerliyor -
Büyükşehir Çocuk Eğitim Merkezlerinde mezuniyet heyecanı -
Çilekli Düşler Köyü'nde Karadeniz Kültürü yaşatıldı -
Emekli Evi Korosu, ‘Hatıralarda Kalan Ezgiler’i Mersinlilerle buluşturdu -
6. Uluslararası Karikatür Yarışması’nda ödüller sahiplerini buldu -
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele

