SPOR
SPOR HaberleriSakaryalı sporcu okçulukta Türkiye üçüncüsü oldu
Sakaryalı sporcu okçulukta Türkiye üçüncüsü oldu
Sivas'ta 9-11 Ağustos tarihlerinde düzenlenen 51 ilden 700 atıcının katılım sağladığı Büyükler Açık Hava Puta Türkiye Şampiyonasında, Büyükşehirli sporcu Mehmet Yıldırım bronz madalya kazanarak Türkiye üçüncüsü oldu.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü sporun her alanında adını duyurmaya devam ediyor.
Türkiye Geleneksel Türk Okçuluk Federasyonu tarafından 9-11 Ağustos tarihlerinde Sivas’ta düzenlenen ve 51 ilden 700 sporcunun katıldığı Büyükler Açık Hava Puta Türkiye Şampiyonasında Büyükşehirli sporcu Mehmet Yıldırım bronz madalyanın sahibi oldu.
Konuyla ilgili yapılan açıklamada, “9-11 Ağustos tarihlerinde Sivas’ta düzenlenenBüyükler Açık Hava Puta Türkiye Şampiyonasında bronz madalya kazanan sporcumuz Mehmet Yıldırım’ı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz” denildi.
-
ABD'de yaşayan Türk gencinden 2 aydır haber alınamıyor -
Öğrenciler karnelerine kavuştular -
İzmir’de sivrisineğe karşı dev mücadele -
Keçiören'de uyuşturucuyla mücadele günü kapsamında fidan ve fide dağıtıldı -
Muratpaşa’da 74 bin kişiye çevre eğitimi -
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor -
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor

