SPOR
SPOR HaberleriSakarya hentbolde 2’de 2 yaptı
Sakarya hentbolde 2’de 2 yaptı
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Hentbol takımı, Hentbol Erkekler Süper Ligi'nde 2. Haftasında konuk olduğu Mihalıççık Spor Kulübü’nü 35-25 mağlup ederek ligde 2’de 2 yaptı.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi Hentbol Takımı, Hentbol Erkekler Süper Ligi’nin 2’nci haftasında Eskişehir temsilcisi Mihalıççık Spor Kulübü’ne konuk oldu.
Porsuk Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmayı Büyükşehir Belediyesi Hentbol Takımı, 35-25’lik skorla kazandı.
Büyükşehir Belediye Spor Kulübü Başkanı Cevat Ekşi’nin takımı yalnız bırakmadığı mücadelede DusanMedic 7, Oğulcan Güney ve İbrahim Bircan 5’er sayıyla galibiyette önemli rol oynadı. Mihalıççık Spor Kulübü’nü 10 sayılık farkla mağlup eden Büyükşehir, puanını 4’e çıkardı.
Büyükşehir Hentbol Takımı, ligin 3. haftasında 23 Eylül Cumartesi günü Ümraniye Belediyesi’ni konuk edecek.
-
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı -
CHP Balıkesir eski milletvekili Orhan Sür'e TBMM'de son görev... Mutlak butlan sonrası ilk kez karşılaştılar

