YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriSakarya güreş takımı Kayseri'de minderin tozunu attı
Sakarya güreş takımı Kayseri'de minderin tozunu attı
Kayseri’de düzenlenen 23 Yaş Altı Türkiye Greko-Romen Türkiye Şampiyonasına katılan Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü güreş takımı, takımlar branşında üçüncülük elde etti.
SAKARYA (İGFA)- Sakarya Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü güreş takımı, Kayseri’de düzenlenen 23 Yaş Altı Türkiye Greko-Romen Türkiye Şampiyonasında takımlar branşında üçüncülük elde etti.
70 takımdan 336 sporcu dereceye girmek için mindere çıktığı şampiyonada Büyükşehirli sporculardan Mükremin Aktaş, 60 kiloda Türkiye şampiyonu oldu. Ayrıca şampiyonanın en teknik sporcusu seçilen Aktaş, ödülünün Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Şeref Eroğlu’nun elinden aldı. Büyükşehirli sporculardan Ramazan Can Aktaş 63 kiloda ve Cengizhan Dağ 77 kiloda Türkiye ikincisi olurken, Furkan Zırın 72 kiloda ve Abdülsamet Başar 77 kiloda Türkiye üçüncüsü oldular.
-
Ordu’da camilerde temizlik mesaisi sürüyor -
İzmir’in simgesi Paraşüt Kulesi yeniden ayağa kalkıyor -
Kocaeli Büyükşehir’in genç kürekçileri başarıya koşuyor -
Açık havada tiyatro resitali sunup, sertifikalarını aldılar -
Zamanımızı nasıl kullanıyoruz? Günün en büyük bölümü uykuya ayrılıyor! -
Kocaeli sahillerinde dijital devrim -
İstanbul Maltepe’de lokmalar paylaşıldı -
DEÜ Rektörü Yılmaz, Üniversitelerarası Kurul Toplantısına katıldı

