YAŞAM
YAŞAM HaberleriSakarya aşure bereketini 16 ilçeye taşıyacak
Sakarya aşure bereketini 16 ilçeye taşıyacak
Sakarya Büyükşehir Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla 16 ilçede ikram programları gerçekleştirerek aşure bereketini şehrin dört bir yanına taşıyacak.
SAKARYA (İGFA) - Sakarya Büyükşehir Belediyesi, birlik ve beraberliğin simgesi olan Muharrem ayı dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe imza atıyor.
Bu özel ayın manevi atmosferini paylaşmak amacıyla, şehrin 16 ilçesinde vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.Büyükşehir bu yıl, şehrin en kapsamlı aşure ikramı organizasyonuna imza atarak bereketi şehrin dört bir yanına taşıyacak.
Geleneksel kültürün önemli bir parçası olan ve toplumsal dayanışma ruhunu pekiştiren aşure ikramı hem gönülleri, hem de ağızları tatlandıracak.
-
Antalya Muratpaşa'da özel gereksinimli bireyler Akdeniz’e açıldı -
Bursa'nın köklü mirası ilk günde öne çıktı -
Saygınlar Kulübü, Karamürsel’e kapı açıyor -
İzmir'de Başkan Tugay aşure lokmasını paylaştı -
Haneler küçülüyor, konut tercihi değişiyor... 1+1 ve 2+1 dairelere talep artıyor -
İstanbul Büyükşehir 8 müfettiş yardımcısı alacak... Başvurular 27 Temmuz'da -
Kocaeli'de Muharrem ayına anlam katan program -
Bakan Uraloğlu'ndan Ormanya paylaşımı

