SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriSağlık Bakanlığı duyurdu... Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada
Sağlık Bakanlığı duyurdu... Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada
Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan 3 Türk vatandaşının Türkiye’ye getirileceğini açıklandı. Sağlık Bakanlığı, vatandaşlarda herhangi bir hastalık belirtisi bulunmadığını bildirdi.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 Türk vatandaşının yarın Türkiye’ye getirileceğini açıkladı.
Bakanlıktan yapılan paylaşımda, ilgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde sürdürülen takip sürecinde vatandaşlarda herhangi bir semptom ya da hastalık bulgusuna rastlanmadığı belirtildi.
Açıklamada, vatandaşların Türkiye’ye ulaşmalarının ardından tedbir amacıyla karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin Bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceği ifade edildi.
Sağlık ekiplerinin süreci yakından takip ettiği belirtilirken, kamu sağlığını korumaya yönelik tüm önlemlerin uygulanacağı kaydedildi.
-
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı -
TBMM Komisyonu çocukların dijital riskleri ve eğitim politikalarını masaya yatırdı -
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor

