SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriSağlık Bakanlığı duyurdu... Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada
Sağlık Bakanlığı duyurdu... Seyahat gemisindeki 3 Türk vatandaşı karantinada
Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan 3 Türk vatandaşının Türkiye’ye getirileceğini açıklandı. Sağlık Bakanlığı, vatandaşlarda herhangi bir hastalık belirtisi bulunmadığını bildirdi.
ANKARA (İGFA) - Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 Türk vatandaşının yarın Türkiye’ye getirileceğini açıkladı.
Bakanlıktan yapılan paylaşımda, ilgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde sürdürülen takip sürecinde vatandaşlarda herhangi bir semptom ya da hastalık bulgusuna rastlanmadığı belirtildi.
Açıklamada, vatandaşların Türkiye’ye ulaşmalarının ardından tedbir amacıyla karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin Bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceği ifade edildi.
Sağlık ekiplerinin süreci yakından takip ettiği belirtilirken, kamu sağlığını korumaya yönelik tüm önlemlerin uygulanacağı kaydedildi.
-
Çin’den ithal edilen güneş paneli çerçevelerine anti-damping vergisi -
Ankara’da zeytin ve iklim zirvesi... Zeytin Atlası tanıtıldı -
Kocaeli'de İzmit Alışveriş Festivali başladı -
YÖK ile Savunma Sanayii'den kuantum gücü... Türkiye'nin kuantum çağı başlıyor -
Sakarya'da binlerce öğrenci suyun koruyucusu oldu -
Kütahya’da projeler sahada değerlendirildi -
Ordu Akkuş’ta ulaşım konforu artıyor -
6 ilde sahte reçete operasyonu: 19 gözaltı

