SAĞLIK
SAĞLIK HaberleriPENDİK BELEDİYE İŞÇİLERİNDEN GUZEL BİR DAVRANIŞ ...
.
Pendik Belediyesinde görevli kar küreme ekipleri karla kaplanan yolları açmak için çalıştıkları sırada bir vatandaşın aracının aynasına çarparak kırdı. Aracın sahibini bulamayan görevliler, “aracın aynasını kırdık, sizi bulamadık” yazısı ile telefon numarası yazılı bir kağıdı aracın camına bıraktı
Aracının camına bırakılan notu gören Yemliha Yıldırım, notu sosyal medya hesabında paylaştı. Yıldırım daha sonra notta yazan numara ile iletişime geçti. Sosyal medyada gündem olan notun ardından Pendik Belediyesi de aracının aynası kırılan Yıldırım için yeni bir ayna alarak kendisine teslim etti.
-
Yeniden Sinematek’ten açık hava sineması -
Bakan Çiftçi: Göç doğru yönetildiğinde stratejik fırsattır -
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir -
Ordu Kayabaşına modern kaldırım -
Haziran ayı doğum yardımları hesaplarda -
Muğla'da Yatağan’a yüzme havuzu hizmeti -
Taşınmaz satışlarında güvenli ödeme sistemi 1 Ekim'e ertelendi -
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni hizmet üssü şekilleniyor

