SPOR
SPOR HaberleriOsmangazili taekwondocu Türkiye ikincisi oldu
Osmangazili taekwondocu Türkiye ikincisi oldu
Osmangazi Belediyesipor Kulübü sporcusu Şevval Melek Kanbur, Konya’da düzenlenen Türkiye Ümitler Taekwondo Şampiyonası’nda 57 kilogramda Türkiye ikincisi oldu.
BURSA (İGFA) - Türkiye Ümitler Taekwondo Şampiyonası, 73 ilden 2 bine yakın sporcunun katılımıyla Konya’da düzenlendi. 02-05 Eylül 2024 tarihleri arasında Karatay Spor ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşen şampiyona, kıran kırana geçen karşılaşmalara sahne oldu. Şampiyonada 57 kilogramda tatamiye çıkan Osmangazi Belediyesipor Kulübü sporcusu Şevval Melek Kanbur, yaptığı 7 karşılaşma sonunda Türkiye ikincisi oldu. Kanbur, elde ettiği bu başarı ile gümüş madalya kazandı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, başarılı sporcuyu tebrik ederek, başarılarının artarak devam etmesini diledi.
Anahtar Kelimeler:
osmangazili
taekwondocu
türkiye
ikincisi
oldu
-
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi -
Samsun’da rip akıntısına dikkat çeken nefes kesen tatbikat -
Sakarya’da bağlantı yolları güçleniyor -
Konya İle Afganistan arasında ticari iş birliği köprüsü kuruldu -
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda -
Şehit Jandarma Uzman Çavuş Adana’da son yolculuğuna uğurlandı -
TBMM Komisyonu çocukların dijital riskleri ve eğitim politikalarını masaya yatırdı -
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor

