SPOR
SPOR HaberleriOsmangazili judocu Avrupaa ikincisi oldu
Osmangazili judocu Avrupaa ikincisi oldu
Osmangazi Belediyesporlu judocu Zeynep Öztürk’ün de yer aldığı Judo Ümit Milli Takımı, Bulgaristan’da düzenlenen Ümit Takımlar Avrupa Judo Şampiyonası’nı ikinci tamamladı.
BURSA (İGFA) - Bulgaristan’da düzenlenen Ümitler Avrupa Judo Şampiyonası tamamlandı. Başkent Sofya’da 17 ülkeden 302 sporcunun katıldığı organizasyonda, Türkiye’yi 21 ümit milli judocu temsil etti. Osmangazi Belediyesporlu judocu Zeynep Öztürk’ün de yer aldığı Judo Ümit Milli Takımı, finalde Fransa’yla karşılaştı. Mücadeleyi 4-3 kaybeden Judo Ümit Milli Takımı, organizasyonu ikinci sırada tamamladı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, başarılı sporcu ve antrenörlerini tebrik etti.
Anahtar Kelimeler:
osmangazili
judocu
avrupaa
ikincisi
oldu
-
Recep Tayyip Erdoğan Kampüsü Sakarya’yı geleceğe taşıyacak -
Mahallemde Konser Var başlıyor -
Deniz ulaşımında yaz seferleri başlıyor -
Melikgazi Kayseri Basketbol için destek çağrısı -
Üniversiteli gençlere yeni fırsatlar -
Kayseri Talas'tan İnovasyon Yaz Kampı -
Osmangazi Belediyesi’nden karne hediyesi: Yaz Mahalle Şenlikleri -
Yenilenmiş ürünlerde yeni dönem

