SPOR
SPOR HaberleriOsman Yıldırım, Avrupa ikincisi oldu
Osman Yıldırım, Avrupa ikincisi oldu
Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Judo takımından Osman Yıldırım, Avrupa Judo Birliği tarafından ilk kez düzenlenen Yıldızlar Judo Avrupa Kupası’nda gümüş madalya kazandı. Organizasyona, 6 ülkeden 156 sporcu katıldı.
MANİSA (İGFA) - Avrupa Judo Birliği tarafından ilk kez düzenlenen Yıldızlar Judo Avrupa Kupası, 20-21 Temmuz tarihlerinde 6 ülkeden 156 sporcunun katılımıyla Türkiye’de gerçekleştirildi. Kocaeli’nin ev sahipliği yaptığı organizasyona, Manisa BBSK Judo takımından Osman Yıldırım da katıldı. Kocaeli Şehit Recep Topaloğlu Spor Salonu’nda gerçekleştirilen organizasyonda 50 kilogramda mücadele eden Osman Yıldırım, Avrupa ikincisi olarak gümüş madalya kazandı.
-
ZEYDAM’da ilk uygulama dönemi başladı -
Bornova'da binlerce minik tatil öncesi şenlikte buluştu! -
Bursa'daki camiler Büyükşehir eliyle yenileniyor -
Vatan Bekçileri Derneği'nden MEB'e mezuniyet töreni çağrısı -
Seyit Ateş, Ağrılı taraftar Şevhat'ın Beşiktaş forması hayalini gerçekleştirdi -
Uzunköprülü judocular Türkiye Şampiyonası'na damga vurdu -
Son ders zili çaldı... Eğitim öğretimde yaz tatili başladı! -
Ordu’da camilerde temizlik mesaisi sürüyor

