DÜNYA
DÜNYA HaberleriOrta Doğu’da savaş yeniden başladı
Orta Doğu’da savaş yeniden başladı
Hürmüz Boğazı'ndan geçen kargo gemisine yapılan saldırının ardından önce ABD, İran üslerini vurdu, ardından İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD üslerine saldırı gerçekleştirdi.
İRAN (İGFA) – Ateşkes anlaşmasının sonra Orta Doğu’da gerilim yeniden başladı. Hürmüz Boğazı’ndan geçen ABD bayraklı kargo gemisi İHA saldırısı ile vuruldu.
Saldırının ardından ABD Ordusu, İran’ın Hürmüz Boğazı çevresindeki üslerine saldırı gerçekleştirdi.
Saldırıya karşılık veren İran Devrim Muhafızları Ordusu, bölgedeki ABD üslerine füze saldırısı gerçekleştirdi.
İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, ABD’nin ateşkesi ihlal etmesiyle ilgili, “Pişman olacaklar.” dedi.
-
ASKİ, Sarıçam Deresi’nde kapsamlı temizlik başlattı -
Adana Büyükşehir kavşak sayılarını artırıyor -
Adana-Samandağ arasında kurulan Kadın Dayanışma Köprüsü güçleniyor -
Samsun Kültür Yolu Festivali'nde opera rüzgarı -
Türkiye Bisiklet Federasyonu temmuz ayı takvimi -
Dubai emlak piyasasında ‘Barış’ dopingi! -
Enkazda nefes alacak zaman yok -
Murat Boz Samsun'u coşturdu

