GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriOrman'ın bazı taşra teşkilatlarında değişikliğe gidildi
Orman'ın bazı taşra teşkilatlarında değişikliğe gidildi
Orman Genel Müdürlüğü'nün taşra teşkilatındaki Hatay, Kahramanmaraş ve Adana Orman Bölge Müdürlükleri'ne bağlı birimlerin bağlı müdürlüklerinde değişiklik yapıldı.
ANKARA (İGFA) - Orman Genel Müdürlüğü'nün taşra teşkilatındaki bazı birimlerin bağlı olduğu müdürlüklerde değişiklik yapılmasına ilişkin Cumhurbaşkanı Kararı bugünkü Resm Gazete'de yayımlandı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzalı karara göre, Orman Genel Müdürlüğü'nün taşra teşkilatında bulunan Hatay Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı Düziçi, Kadirli ve Osmaniye işletme müdürlükleri Adana Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlanırken, Kahramanmaraş Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı Kilis Orman İşletmesi ise bundan sonra faaliyetlerini Hatay Orman Bölge Müdürlüğü bünyesinde yürütülmesi kararlaştırıldı.
Tarım ve Orman Bakanlığı'nın sorumluluğunda yürütülecek karar hükümlerine ulaşmak için tıklayabilirsiniz.
-
Türk sinemasının usta ismi Kadir İnanır hayatını kaybetti -
Sakarya'da Altın Çark Gençlik Şöleni Poyrazlar’da gerçekleştirildi -
Özel program ve proje uygulayan eğitim kurumlarına öğretmen atamaları belli oldu -
Kocaeli'den sorumsuz davranışlara karşı duyarlılık çağrısı -
Türkiye’nin ilk yerli kalp-akciğer makinesiyle ilk ameliyat başarıyla gerçekleştirildi -
Manisa Büyükşehir’den birlik beraberlik tenceresi -
Beş teknolojik atılım... Huawei, yeni nesil şebeke oluşturucu ESS Platformu LUTERRA®'yı piyasaya sürdü -
TÜBİTAK Fen Lisesi ilk mezunlarını verdi

