GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriOrhaneli'nde orman yangını çıktı
Orhaneli'nde orman yangını çıktı
Bursa'nın Orhaneli ilçesinde ormanlık alanda yangın çıktı.
Hasan YALÇIN / bursaekspress.com
BURSA (İGFA) -Yangın Orhaneli İlçesi Çaydere mevkiinde ormanlık alanda başlayan yangını fark eden vatandaşlar itfaiye ekiplerini haber verdi.

Kısa süre içerisinde yangını yerine gelen Orhaneli Orman İşletme Müdürlüğü ve Bursa büyükşehir Belediyesi itfaiye ekiplerinin müdahalesi sayesinde kısa sürede kontrol altına alındı.

Alanda soğutma çalışmaları sürerken yangını çıkış sebebi arıştırılıyor
Anahtar Kelimeler:
orhaneli'nde
orman
yangını
çıktı
-
Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yılı 4'üncü Komando Tugayı'nda kutlandı -
İzmit'te geleneksel Lavanta Şenliği 30 Haziran’da -
Bursa'da görev yeri değişen kaymakamlar için veda programı düzenlendi -
21 yaşındaki girişimciden sağlık teknolojisinde yapay zeka hamlesi -
Sakarya Akyazı’da sosyal tesis için ihale 16 Temmuz’da -
Samsun mutfağının zenginliği gün yüzüne çıktı -
Bursa'da büyük çekişme yaşandı -
İstanbul Bakırköy'de sürdürülebilir festival ilgisi

