GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriOrhaneli'nde orman yangını çıktı
Orhaneli'nde orman yangını çıktı
Bursa'nın Orhaneli ilçesinde ormanlık alanda yangın çıktı.
Hasan YALÇIN / bursaekspress.com
BURSA (İGFA) -Yangın Orhaneli İlçesi Çaydere mevkiinde ormanlık alanda başlayan yangını fark eden vatandaşlar itfaiye ekiplerini haber verdi.

Kısa süre içerisinde yangını yerine gelen Orhaneli Orman İşletme Müdürlüğü ve Bursa büyükşehir Belediyesi itfaiye ekiplerinin müdahalesi sayesinde kısa sürede kontrol altına alındı.

Alanda soğutma çalışmaları sürerken yangını çıkış sebebi arıştırılıyor
Anahtar Kelimeler:
orhaneli'nde
orman
yangını
çıktı
-
Manisa Büyükşehir'den 'Fresh Park' serinliği -
Yerli tır dorsesi taşıma vagonunda prototip tamamlandı... Karayolu ve demiryolu aynı zincirde buluşuyor -
Denizlili kadınlar Büyükşehir ile 'Nefes' aldı -
Bursa'da konforlu ulaşıma yoğun mesai -
Sakarya'da Engelsiz Hobi Atölyelerinde karne sevinci -
Konya’da 'Granfondo Bisiklet Yol Yarışı' heyecanı -
Bursa Zindankapı'da Türk kılıçları çekildi -
Kocaeli'de Kapanca Festivali’nde üçüncü gün coşkusu

