YAŞAM
YAŞAM HaberleriOrdu'da ulaşım güvenliği için çalışmalar sürüyor
Ordu'da ulaşım güvenliği için çalışmalar sürüyor
Ordu Büyükşehir Belediyesi, Gülyalı ilçesi Ambarcılı Mahallesi’nde yürüttüğü taş duvar çalışmasıyla yolu güvence altına alıyor.
ORDU (İGFA) - Ordu Büyükşehir ekipleri tarafından Ambarcılı, Kestane ve Mustafalı mahallelerine ulaşım sağlayan grup yolu üzerinde çalışma yürütülüyor.
Yol güvenliğini sağlamak amacıyla başlatılan çalışma kapsamında yolun alt kısmına 70 metre uzunluğunda ve 6 metre yüksekliğinde taş duvar inşa ediliyor.
Bölgede zaman zaman meydana gelen toprak kaymalarına karşı alınan önlemle hem yolun zarar görmesinin önüne geçilmesi hem de vatandaşların ulaşımını daha güvenli hale getirilmesi hedefleniyor.
Çalışmanın tamamlanmasıyla birlikte güzergâhın daha dayanıklı ve uzun ömürlü hale gelmesi planlanıyor.
Ordu Büyükşehir Belediyesi ekipleri, özellikle heyelan riski bulunan bölgelerde benzer önleyici çalışmalar gerçekleştirerek kırsal mahallelerde ulaşım güvenliğini artırmaya devam ediyor.
-
Kayserililer Ali Dağı'nda buluşuyor -
AK Parti Düzce Milletvekili Ercan Öztürk trafik kazasında yaralandı, 1 kişi hayatını kaybetti -
Ağrı Barosu’ndan yargı mensuplarına birlik mesajı veren veda -
Bursa’da Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli işaret dili öğrendi -
GA-ASI, MQ-9B uçuşları için yer kontrol istasyonunu uyarlıyor -
Bursa İnegöl’e sağlık ve eğitim alanında iki yeni yatırım... Bağış protokolleri imzalandı -
Bursa POMEM’de 475 yeni polis adayı mezun oldu -
Balıkesir’de Manyas-Susurluk yol çalışması başladı

