YURT HABERLER
YURT HABERLER HaberleriNiğde Bor'da alt geçit çalışmalarına başlanıyor
Niğde Bor'da alt geçit çalışmalarına başlanıyor
Ak Parti Niğde Milletvekili Yavuz Ergun, Bor Belediye Başkanı Serkan Baran ile birlikte Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu'nu ziyaret etti.
Murat Karakaya (NİĞDE İGFA)- Bor Belediye Başkanı Serkan Baran Bor'da yapılacak olan alt geçit projesinin yapımına başlanacağını duyurdu.
Bor Belediye Başkanı Serkan Baran yapım ihalesi gerçekleştirilen alt geçit projesi ile birlikte çalışmalarına devam ettiklerini belirtirken, Bor İlçesi Şeker, Fatih ve Yeni Göçmen Mahallelerine desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı, Niğde Milletvekilleri ve TCDD Genel Müdürüne teşekkür etti.

Anahtar Kelimeler:
niğde
bor'da
alt
geçit
çalışmalarına
başlanıyor
-
Gümrük Muhafaza'dan uyuşturucu kaçakçılarına rekor darbe... 3 yılda 109 ton uyuşturucu! -
Sakarya'da 55 okuldan 3 bin öğrenci SGM atölyelerinde buluştu -
Bakan Bolat: Yapay zeka ve dijitalleşme rekabetin temel unsuru oldu -
Konya'nın dünya başkanlığına Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan tebrik -
Sakarya'da 6’ncı SGM’si Karapürçek’e kapı açıyor -
İzmir Büyükşehir Türk jimnastiğine yeni yıldızlar kazandırıyor -
Çayırova’nın genç basketbolcuları Marmara bölge şampiyonu oldu -
Bursa Yenişehir'de minik ellerden Babasultan Parkı'na renkli dokunuş

